אורן בר אילן – הדו"ח המלא על הניסויי בינשוף

ושוב הוכח! – הינשוף חולה!

שתה לימונענע ויקחו לך את הרשיון

אחרי שד"ר נעים פזע שהוא מומחה לכימיה אנליטית ומנהל מעבדות בתרכובות ברום, הגיש חוות דעת לבית המשפט לתעבורה בירושלים וגם העיד בפניה, שמנטול בפה (לימונענע ) ופעילו גופנית – איזופרופנול – עלולים להימדד כאלכוהול, ולאחר שהמשטרה ביקשה להסתמך על ניסוי שנערך במכון גרטנר בבית החולים שיבא בינשוף, הגיש לבית המשפט מטעמנו אורן בר אילן חוות דעת שמוכיחה שהינשוף כושל, והניסוי שעשוו מטעם המשטרה חסר משמעות.

לחוות הדעת של מר אורן בר בר אילן

זה המקום לכתוב תגובה. כאן אפשר לשאול שאלות או לבקש עצה. אנו נעשה כמיטב יכולתנו להשיב


2 תגובות ל-“אורן בר אילן – הדו"ח המלא על הניסויי בינשוף”

  1. גילי,
    תודה על תגובתך. התגובה שלך היא תגובה אופיינית לקבוצה נכבדה מאד של נפגעי ינשוף. זו בדיוק הסיבה מדוע יצאתי למאבק הזה.
    דע לך שאיש מבין אלו שמעורבים בזה איננו מרגיש "לא בסדר". כולם פועלים לפי תחושתם בשליחות חשובה, ואי אפשר להכחיש, ואסור להכחיש, שהם גם לוכדים שיכורים ולא מעט.

    הפתרון יכול להגיע רק בדרך של תובנה. ברגע זה אין תובנה במשטרה לחובות בסיסיות שלה,להקפיד על זכויות האזרח, רבים מדי שם העשבים השוטים, וגם אין לה תובנה למעמדה כגוף שצריך למנוע עבריינות ולא כגוף שצריך להראות סטטיסטיקה של הרשעות.

    את רוב "הלכודים" – רובם המכריע – אפשר היה למנוע מלנהוג בדרך יעילה יותר בפתחי המועדונים והפאבים- בלי לוותר על חולות הלכידה.

    גם הרשות השופטת עושה דרך ארוכה של הגעה לתובנות חדשות, אלא שכצפוי אני שומע עכשיו ,על רקע התרופפות הביטחון בינשוף ובפסיקה הצפויה בירושלים, קולות מתרבים של שופטים וקציני משטרה, המצהירים שלא יקבלו את הפסיקה הצפויה שם אלא אם היא תהיה מרשיעה ודוחה את טענותינו…. ואוי לאוזניים שכך שומעות.

    יש האומרים שצריך שיהיה יותר רע כדי שיהיה יותר טוב. אולי.

  2. המשטרה הכניסה מכשיר ללא בדיקות מקיפות וללא אישורים מתאימים ממשרד הבריאות וללא הכשרה מתאימה והחלה להפליל אנשים ואני ועוד עשרות אלפים איבדו את כבודם ואת פרנסתם אני חושב שזה עוול שנגרם לאנשים ובמדינה מערבית אחרת בית המשפט היה מחזיר את הכסף לציבור ולא מתעלם מחוות דעת של מומחים עורכי דין שהצגו הוכחות חותכות לאי תקינותו של המכשיר רק אצלנו בישראל הקופה ממשיכה לגרוף כסף והשופטים מאמינים למשטרת ישראל ולכל מי שעומד מאחרי הפשע המאורגן הזה ,אני רק יכול להגיד שכאזרח שומר חוק ,משלם מיסים כחוק , אדם שנתן את חובותיו למדינה לעולם לא נפגעתי מהיחס המזלזל של משטרת ישראל , מערכת המשפט כמו שנפגעתי ביום המשפט תעבורה ההוא הלוואי שהצדק יצא לאור ואנשים יחזירו את כבודם החברתי והקיומי של האנשים למרות שהכסף הוא הדבר הקטן החשוב שיעזור לאנשים