את כל אלה עשיתי למענכם!

גיליתי לכולכם שהינשוף לא חוקי, שהוא לא תקני, שהוא איננו מדוייק ומתוחזקת על ידי המשטרה באופן שערורייתי.

אמרתי ואף אחד לא רצה להאמין. שופטים זלזלו והחליטו לנפנף אותי – אך נכשלו!

לפני שנתיים ויותר ניסה בית המשפט בירושלים להכריז שהינשוף אמין, אבל הוא נאלץ לקבוע שהוא לא מדוייק ואסור לאכוף מתחת לרף של 300 מיקרוגרם במקום 240 מיקרוגרם.

כשכולם מחאו כפים מההישג אני לא נחתי. לא הסכמתי. ערערתי ופסק הדין בוטל.

ואז יזם בית המשפט ניסוי נפל בינשוף. עמדתי על המשמר ולא אפשרתי להפיל אתכם בפח הניסוי הקיקיוני בחסות מממנים אינטרסנטים. הוכחתי שהניסוי כושל.

אחרי משפט שנמשך שנה וחצי ובו הצגתי חוות דעת נחרצות בהן הצהירו המומחים שהמכשיר פסול ואי אפשר מבחינה מדעית קבעו השופטים – איך לא – רף חדש 400 מיקורגרם ו…  ושהמכשיר אמין.

אני שומע את השתיינים וחלק מעורכי הדין  מתבשמים בקביעה החדשה ואת המשטרה מחרחרת את הערעור הבא.כי מצידה של משטרת ישראל זה עניין שלכבוד ולא עניין של שלטון החוק.

אני שומע עורכי דין חצופים טוענים שהם ניהלו את המאבק, שהם מובילים אותו, שהם היו הראשונים וכו' וזה עצוב לשמוע.

ואני כאן, עשיתי את כל זה לבדי ומודיע בפה מלא – קביעת בית המשפט הזו המעלה את הרף איננה מקובלת עלי. לחלוטין!

אני מסכים שיש לבטל אותה מכל וכל. רק ביטולו המלא של הינשוף יספק אותי כמשפטן, כאיש שומר חוק. כל השאר הוא טלאים לא מכובדים.

אינני מחוייב לקביעה הנוכחית של בית המשפט. הלקוחה שלי זוכתה! זה מה שחשוב. והזכיה שלה מונעת ממני להגיש ערעור על פי החוק ומי שזוכה על פי החוק איננו זכאי לערער!!!

אמשיך במחוייבות שלי עד לחיסולו של המכשיר ועד שיאומץ מכשיר הולם ודרכי תפעול חוקיות!!!

בשבילי כל אחד שנבדק במכשיר הינשוף ראוי להגנה מקצועית במטרה להגיע לזיכוי מלא!

אני מכבד את חברי מקצוע שעושים הכל כדי לפסוע בעקבותי ולתמרן בהסדרי טיעון הנקרים על דרכם בשביל ההפתעות וההזדמנויות שנוצר עקב פעילותי המשפטית, אבל ממליץ בכל לב לא להיכנע להסדר שמשמעותו הכתמת עברכם.

חישבו על כל אלה שהתפתו לעצה לקבל עונש והרשעה מתחת ל-400 מיקרוגרם ועכשיו מרגישים החמצה כשהוכרז שהיו ראויים לזיכוי. חלק ניכר מהם לא אבו לשמוע לי ובחרו לשמוע לאלו שהיו קטני אמנה או לא כל כך היו מסוגלים לנהל הגנה מפורטת ומקצועית כנדרש.

קישור לכתבה באתר אוטו

זה המקום לכתוב תגובה. כאן אפשר לשאול שאלות או לבקש עצה. אנו נעשה כמיטב יכולתנו להשיב


4 תגובות ל-“את כל אלה עשיתי למענכם!”

  1. כן רוני,
    זה לא יכול להימשך כך עוד. אבל אני מקווה שבית המשפט המחוזי בירושלים ישכיל לקצר את ייסורי הגסיסה של הינשוף בהקדם.

  2. דוד אני מחזק את הרצון שלך להוכיח לכולם שינשוף לא אמין. רק שאני לא מבין דבר אחד,כל החלטה שמתקבלת נגד הינשוף לדוגמא לעלות את הרף ל400 אומרים השופטים בפרוש בסוף שהחלטה זו לא מחייבת את שער שופטים ובתי משפט. רק בית משפט עליון יכול לחייב את כולם.

  3. אלי,
    בעוד יומיים, ביום שני 14.6.10 ייתכן שתהיה כבר תשובה לפנייתך. בית המשפט המחוזי בהרכב של שלושה שופטים הזמין אותנו לדון בערעור.
    מה צריכה להיות תוצאת הערעור? פשוט מאד לחזור על זיכוי הנאשמת ולהודיע על כישלונה של התביעה להוכיח שהינשוף מהימן וראוי לשמש כראיה קבילה בבית המשפט.
    אתה צודק בזה שבית משפט של ערעור לא יכול להכנס לכל הפרטים הקטנים שנדונו בערכאה הראשונה. אבל את המסקנה הזו הוא יכול להסיק ממחדלים ופרטים גדולים, ולאו דווקא קטנים. למשל: התביעה לא הוכיחה את מהימנות המכשיר בעדים מומחים כנדרש. נציג היצרן זה לא עד מקובל במקרים כאלה. למשל שאין זה בסמכותו של בית משפט לקבוע רף – זה תפקידו של שר התחבורה לבדןק את המכשיר ולהחליט מה לעשות איתו ואיך. למשל שאי אפשר לוותר על דיוק כשמדברים בדיני נפשות.
    אני מקווה שבית המשפט ידחה את הסחר במילים שמעתירה עליו המדינה. ובכלל, היכן ההסבר שמצדיק 290 מיקרוגרם דווקא? מי העדים המומחים למכשיר שהניחו תשתית עובדתית לזה?

    לא נותר זמן רב להמתין ולהיווכח מה יהיה. בהצלחה לנו. הינשוף הזה כבר מרוט נוצות. עוד מעט והוא יוגלה בחזרה לשלזיה – היכן שמיצרים אותו. שיחזור לגרמניה, ולבית החרושת שמתמחה בגזים, ןגם העסיק יהודים בעבודות כפייה במסגרת המשטר הנאצי. (מנהל המפעל נדון ל-20 שנות מאסר במשפטים של פושעי המלחמה. (המשפט התנהל בבריטניה).

  4. רציתי לשאול לגביי הערעור של הפרקליטות למחוזי על פסק דין שהם מוכנים לעלות תרף ל-290 אלכוהול מקרוגרם לליטר אוויר ינשוף,איך לעניות דעתך בימ"ש מחוזי ינהג עכשיו הרי משפט שנמשך שנתיים לאחר שהביאו את מיטב המומחים שקיימים בתחום הינשוף והשופטים בשלום פסקו את ספיקתם לאחר ששמעו עשרות חוות דעת שונות,האם לדעתך עו"ד קולקר יש מצב שבימ"ש מחוזי יכול להפוך את ההחלטה על כנה,כי זה לא ישמע הגיוני בתכלית המשפט הישראלי הרי לא ייתכן שיתבצע כעת משפט "ינשוף 2"
    אני מנסה להבין איך יכול בימ"ש מחוזי להכריע תוצאה הפוכה ממה הוכרע בבית משפט שלום,הרי מובן מאליו שזה לא יכול להיות משפט של פרק זמן ארוך
    למה שהמשטרה לא תרכוש מכשיר ינשוף ראייתי,עם תקן OIML כמו שקיים בכל מדינות אירופה הנארות ותבצע את הכיולים הנדרשים למכשיר במועדו הנכון
    ותתחזק אותו בצורה נאותה וכך לא יבצר מצב שאנשדים חפים מפשע הינשוף ירשיע ואנשים שהם שיכורים כלוטים המכשיר יראה שהם זכאים.