בדיקת נשיפה אלכוהול | 535 מיקרוגרם

הינשוף: 535 מיקרוגרם. התוצאה של ההגנה: זכאי

כתב האישום שהוגש נגד איתי נראה חסר סיכוי. 535 מיקרוגרם באוויר נשוף, – כך קבע הינשוף, ואילו השוטר קבע כי איתי מצוי בדרגת שכרות בינונית… זהו בדרך כלל מתכון בטוח לתביעה להוריד כל סנגור על ברכיו, ולגרום להם לסנגורים להתהדר בהסדר טיעון במסגרתו יישלל רשיון הנהיגה של הלקוח לחודשים ארוכים, להישג, אותו הם מפרסמים אחר כך באינטרנט.

בתמונה משמאל תראו את עורכת דין לירז דרזי ממשרדנו אפופה בפרחים וממתקי עילית ששלח לה איתי אחרי שזוכה מכל אשמה בבית המשפט על ידי כבוד השופט יהושע צימרמן.  ותהיו בטוחים שהשיגה את ההישג הזה בזכות דרך משפטית מבוססת ומוצקה עליה פסעה. כך נוהגים אצלנו – להתוות דרך וללכת בה. לא פתרונות של דיג.

ודאי תשאלו איך זה יכול להיות. ובכן, היכולת להכיר את רכיבי הינשוף ומה שמצופה מהם, מביאה אותנו לדעת מהר יותר ובאופן חד יותר היכן נקודות התורפה של המדידה. אם תוסיפו לזה הקפדה על דיני ראיות ופרוצדורה, וניהול משפט בשיטה שבה מבררים תחילה אילךו עובדות דרושות לשם זיכוי וחותרים להוכחתם באופן ענייני, הרי לכם התוצאה: לא חשוב מה הראה הינשוף – 300 או שש מאות מיקרוגרם. חשבו מה היה הערך המדעי של המדידה.

וכשנוהגים כך, הנאשם בכלל לא צריך לעלות על דוכן העדים ולהעיד. גם איתי כלל לא העיד. ההגנה טענה שמה שהוכח אין בו די, ובית המשפט כיבד את דעתה של ההגנה.

חבל רק שלא חייב את המדינה לשלם לאיתי פיצויים. אבל בעניין זה עוד נכון לנו סיבוב שני בבית המשפט המחוזי. (לפסק הדין בסיבוב השני)

ברכות לאיתי וברכות לעורכת דין דרזי.

לנוחיותכם כל הפרוטוקול. הזיכוי בעמוד 10

 

זה המקום לכתוב תגובה. כאן אפשר לשאול שאלות או לבקש עצה. אנו נעשה כמיטב יכולתנו להשיב


3 תגובות ל-“בדיקת נשיפה אלכוהול | 535 מיקרוגרם”

  1. נשפטתי על שכרות 410. אני מתפרנס ומפרנס את אימי וסבתי ניצולת השואה. לצערי עורך הדין שלי לא ביקש סיווג רשיון נהיגה על מנת שאוכל לעבוד. אחרי דחייה של המשפט כ7 חודשים הגעתי למשפט עם עורך דיני ולפיו הוא אמר לי שהעסקה הכי טובה שאפשר להוציא זה פסילה של שנה וארבעה חודשים אני הסכמתי לעיסקת טיעון זה כי הבנתי שזה הכי טוב שאפשר להוציא אבל לאחר מכן הבנתי שטעיתי ועורך דיני הבין שהוא לא הכי השקיע בכדי להציל לי את הרשיון, אחרי השלילה שלחנו בקשה מיוחדת אשר תאפשר לי לנהוג אך ורק על רכב מסוג מונית אנו עדיין מחכים לתשובה. ברצוני לדעת אם יש עוד מה לעשות לאחר שכבר גזר דיני הוכרע והרשיון כבר הופקד. תודה מראש

    על זה אני אומר שלבקש אמצעי מניעה אחרי שהתינוק כבר יונק זה לא כל כך יעיל.

  2. יום שישי 15.6.12 בשעה 2.35 בלילה נעצרתי בכניסה מתל אביב לרמת גן מול בניני הבורסה לבדיקת אלכוהול,לשכנע את השוטרים לפני הבדיקה שאני צלול ולא שיכור וברשותי 25 שנות וותק בנהיגה לא עזר, לשכנע אותם שאני הולך ישר ונוגע באף לפי הדרישות לא עזר,לשכנע אותם שמשנת 1990 אני עובד עם הרכב בנהיגה בהרבה נסיעות עבודה לא עזר.
    כדור 1 500 מ"ג אופטלגין נגד כאבי שיניים ובירה1 ששתיתי ב 1 בלילה הראו 370 במכשיר הבדיקה.
    לשכנע אותם שאני לא שיכור או שמשהו לא מסתדר לי עם תוצאות הבדיקה או המכשיר, ??כלום לא עזר וברשותי כרגע רישיון רכב זמני ורישיון נהיגה זמני עד יום ראשון ב-9.00 בבוקר להגיע לשימוע ברמת גן.
    ברשותי גם הזמנה לדין וכתב אישום ל-09.08.12 ברחוב שוקן 25 תל אביב.
    25 שנים אני נוהג ובעשר השנים האחרונות יש לי עברה 1 על חגורת בטיחות, פתאום הוחלט שאני שיכור ולא כשיר לנהיגה עד לכשיתפכח.
    מה נסגר עם החוקים החדשים??מדוע אנשים שכן כשירים לנהוג ושנוהגים עשרות שנים תוך דגש על זהירות וערנות לסביביה צריכים לאכול אותה בגלל שתיינים כבדים שמסכנים אחרים ואת עצמם??.
    אשמח לייעוץ מקצועי ביותר ומתפלל לתפוס איזה כשל בעבודת השוטרים והבדיקה.

    שרון,

    הויכוח עם המטרה ושיטות האכיפה שלה נדון לכישלון. לפי המצב הנוכחי המשטרה עושה פעולות אכיפה שמכשילות גם נהגים לא שיכורים וגם משחררת כ- 20% שיכורים בגלל מדידה לקוייה. אנו מתנחמים בזה שכשני שליש מהשיכורים באמת נתפסים.

    לא ברור לי מדבריך אם בדיקת המאפיינים שלך הייתה תקינה או אל – אבל אם היא הייתה תקינה, זה פתח לערוך נסוי משלנו שיוכיח שאיננה תומת את ממצאי הינשוף.

    הנושא מורכב ומחייב ידע מקצועי מקיף. והכי חשוב לטפל בזה מיד!!! יש פעולות שאתה עלול להחמיץ אם תתעכב.

    בהצלחה

    דוד

  3. יפה מאד!

    כל זיכוי במערכת שמוטה כל כך לכיון הרשעה, הינה דבר בהחלט יפה.

    יפה מאד מאד, גם על ההישג הנוסף, זיכוי מאשמת הריגה. הזיכוי חריג ביותר בנוף המשפט הפלילי בישראל. הרי יש אין ספור מקרים בהם הראיות זועקות הנאשם חף מפשע, ובכל זאת הוא מורשע.

    ויפה מאד גם על החלטת השופטת קריספין.

    האם הוגש ערעור בעניין מלכה עוזרי ? או שמדובר בפסק דין חלוט?