מיץ תפוזים אלכוהול שכרות וינשוף – שטויות במיץ עגבניות

בגימיק פרסומי מבריק הגיע עורך דין והצליח לשכנע את כל מי שרצה לשמוע שהינשוף קורא את מיץ התפוזים ששתית כאילו זה אלכוהול ומכריז עליך כשיכור. שתית מיץ תפוזים או לימונדה – תשכח מרישיון הנהיגה. כמה טיפשי. איזו שטות!

מסכנים השוטרים שהטיחו בהם את דבר ההבל הזה.

מי יכול להסביר לי איך מהדורות החדשות בטלויזיה נתנו לזה מקום בפריים טיים? ואפילו ועדת התעבורה של לשכת עורכי הדין כינסה ישיבה מיוחדת….

אף אחד לא רצה לשמוע שזה טריק פרסומי זול ומבייש. ש"הניסוי" המצטלם, חסר שחר על פניו ושהדרך שבה נערך בכלל לא בודקת את תפעול הינשוף בדרך שהוא מופעל על ידי המשטרה. מי ששאל אותי – ואני אפילו לא מדען – קיבל את התשובה מיד. זה הרי נגלה על פני הדברים.  אבל כשהשטחיות שולטת, כל זב חוטם ומצורע יכול לזכות ביום אחד של תהילה אם יש לו די חוצפה.

והיחצן,  הוא עומד ברקע ומחייך כל הדרך אל הבנק – אפשר למכור קרח לאסקימוסים. מסתבר. ויותר מזה – גם אחרי שהשטות נחשפה לא מוכרחים להפסיק.

כנראה שלחוצפה אין גבול.

האם שמעתם על זה שהניסוי המפוקפק ש"הוכיח" שמיץ תפוזים גרם למדידת אלכוהול בינשוף כבר הוקע על ידי בית המשפט ושהמסכן שהאמין לעורך דין הזה חטף עונש חמור ביותר? אילו שמעתם את דברי האזהרה של כבוד השופטת לפרקליט ולמומחה שיעצרו עצמם כדי שלא תאלץ להרחיק לכת ולומר דברים קשים בהרבה ממה שאמרה בפסק הדין לא הייתם מאמינים למשמע אוזניכם.

ואני עדיין קורא באינטרנט שעורך הדין הזה "הוביל פריצת דרך משפטית" ושהוא "מוליך המאבק המשפטי בינשוף" ועוד ביטויים מתפארים חסרי שחר.

שטויות במיץ עגבניות.

זה המקום לכתוב תגובה. כאן אפשר לשאול שאלות או לבקש עצה. אנו נעשה כמיטב יכולתנו להשיב


תגובה אחת ל-“מיץ תפוזים אלכוהול שכרות וינשוף – שטויות במיץ עגבניות”

  1. האם ניקוטין משפיע על בדיקת האלכוהול בינשוף?

    תשובה: לא!!!
    אבל יש דברים מפתיעים שמשפיעים ועוד איך: למשל: דיאטה, סוכרת, מכון כושר, דנס בר, מחזור חודשי, מחלת חום, לחות יחסית של מעל 90%, ועוד ועוד—– אז מספיק עם הנסיון לנחש על פי אינטואיציה – יש מספיק ממצאים מדעיים בעניין.