בדיקת אלכוהול מהירה בדגימת רוק הפה

ערכה זולה תעמיד במבחן את ה"ינשוף"

חברות שונות החלו לשווק בישראל ערכות לבדיקה של ריכוז האלכוהול בדם באמצעות נטילת דגימת רוק. הבדיקה פשוטה וזולה – כ-15 ש"ח בלבד! אני כבר רואה את המשטרה במסע השמצה של הבדיקה העצמית, ולא משום שהיא יכולה למנוע שיכורים מלנהוג, אלא בגלל שהיא עלולה להביך את הינשוף מבוכה רבה.

אם הבדיקה קובעת שאין אלכוהול – הדבר הוא בעל אמינות מוחלטת. קביעה נוגדת של הינשוף תהיה בעייתית מאד.

וכך מפרסמת חברת ביומדיק המשווקת גם באמצעות רשת סופרפארם:

Alcohol Test בדיקה מהירה לזיהוי אלכוהול

ערכה לבדיקת ריכוזיות אלכוהול בדם, דרך הרוק. הבדיקה הינה רגישה ביותר,מזהה נוכחות אלכוהול ברוק ומספקת תוצאה מוערכת שלריכוזיות האלכוהול בדם.ידוע ובדוק שריכוזיות האלכוהול ברוק קרובה מאד לריכוזיות האלכוהול בדם.בדיקת אלכוהול ברוק עדיפה,רגישה ומדויקת יותר מבדיקות האלכוהול הנשימתיות. בדיקה קלה מהירה ומדויקת. תשובה החל מ- 2 דקות. אין צורך בבדיקות מעבדה,כל ערכה ארוזה באופן אישי וסטרילי, הבדיקה עצמה הינה פשוטה וחסכונית ואינה דורשת שום הכנה מוקדמת אימון או הדרכה,יש להרטיב את קצה הפד של הבדיקה במעט רוק להמתין 2 דקות ולקרוא את התוצאות.

כמה זמן אחרי ששותים ניתן לגלות שרידי אלכוהול בבדיקה? עד 8-10 שעות אחרי,אך נתון זה משתנה מאדם לאדם(משקל, רמות שומן,כמות אוכל לאחר השתייה ועוד גורמים נוספים) בדיקות האלכוהול שלנו הן מהמדויקות והאמינות שקיימות היום בשוק,ניתן ע"י פעולה פשוטה לזהות באופן וודאי ומדוייק ברמת מעבדה, תוך 2 דקות בלבד,ניתן לזהות את רמות האלכוהול השונות בדם ברמות רגישות מאד של 0.02% עד 0.30%,או לשלול הימצאות אלכוהול בדם באופן מושלם,הבדיקה רגישה אמינה זולה ונוחה מאד למשתמש. Biomedic הינה הנציגה הבלעדית של היצרן בישראל.

ועוד פרסום של חברה אחרת:

זה המקום לכתוב תגובה. כאן אפשר לשאול שאלות או לבקש עצה. אנו נעשה כמיטב יכולתנו להשיב


2 תגובות ל-“בדיקת אלכוהול מהירה בדגימת רוק הפה”

  1. איפה משיגים בדיקה כזאת?

  2. כמה זמן לוקח לאלכוהול לכנס לשתן

    בבדיקות שתן לא סורקים לחפש אלכוהול.
    אם לקחו ממך שתן משמע שחושדים שנהגת תחת השפעת סם.

    דוד